کاربر گرامی لطفا قبل از انجام عملیات خرید نکات زیر را رعایت فرمائید:

1- در هنگام سفارش، مشتریان باید مشخصات فردی نظیر نام و نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس، کد پستی و… را به طور صحیح و کامل وارد نمایند. در غیر این صورت، بروز هرگونه مشکل در بررسی، تهیه و ارسال بسته از جمله موارد عدم ارسال، گم شدن بسته، پرداخت جریمه، افزایش هزینه ارسال و… برعهده مشتری خواهد بود.

2- کلیه خریدها, در صورت عدم کسری, یک روز کاری پس از ثبت سفارش انجام می گردد.

3- در صورتی که موجودی کالایی در  آژ الکترونیک به اتمام رسیده باشد و فروشگاه امکان تهیه کالا یا  ارسال کالای جایگزین (با موافقت مشتری) را نداشته باشد،  مبلغ پرداخت شده به حساب مشتری برگشت داده می شود.

4- اگر برای دریافت بسته شرایط خاصی مدنظر شماست، بایستی در توضیحات سفارش ذکر کنید که دراین صورت مسئول فروش جهت هماهنگی با شما تماس می‌گیرد.

5- مدت زمان دریافت کالا در روش پست سفارشی بسیار طولانی بوده و امکان تاخیر در آن زیاد است. لذا این روش برای سفارش‌های ضروری مناسب نیست.

6- خریداران باید در کمتر از 24 ساعت پس از دریافت محصولات, فروشگاه را از وجود محصولات خراب باخبر نمایند. پاسخ اولیه توسط قسمت پشتیبانی طی 48 ساعت کاری به مشتری داده خواهد شد. در صورتی که لازم به بازگشت محصول باشد این موضوع به اطلاع مشتری خواهد رسید. لازم به ذکر است که حداکثر زمان بازگشت محصول یک  روز کاری پس از اعلام پشتیبانی به منظور برگشت کالا خواهد بود.

7- درصورتی که کالایی مرجوع و مشخص گردد که مشکل مطرح شده درباره کالا صحیح نیست کالا پس از دریافت هزینه ارسال، مجددا به مشتری بازگردانده می‌شود. کالاهایی که یکبار مرجوع شده و تایید نگردند دیگر قابل برگشت نخواهند بود. لذا توجه نمایید که اگر برای یک کالا چندین عیب مطرح است همه‌ی موارد به طور کامل در برگه ای ذکر شده و همراه کالا ارسال شود. ارجاع بدون ذکر کتبی عیب کالا پذیرفته نمی‌شود.